سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لایسنس فورتی گیت ستاک فناوری ویرا

در این مقاله قصد داریم شما را با لایسنس فایروال فورتی گیت و موارد مربوط به آن آشنا سازیم. لایسنس های فورتی گیت دارای انواع مختلفی هستند.

قبل از ارائه هر مطلبی در خصوص آپدیت آفلاین فورتی گیت، باید بگوییم در کمپانی فورتی نت، محصولی به نام لایسنس آفلاین وجود ندارد و این نوع سرویس، صرفا برای سازمان ها و شرکت هایی که تجهیزات فورتی نت آن ها توسط شرکت اصلی بلاک شده و یا دستگاه های سازمانی که به اینترنت دسترسی ندارند، مناسب می باشد.

در شرکت فورتی نت، لایسنس ها دارای پارت نامبر های مختلفی هستند که هر پارت نامبر، فیچر ها و سطوح خدمات پشتیبانی مختلفی را دارا می باشد، گفتنی است که اکثر لایسنس ها شامل این فیچر ها می باشند: OS، IDS ,IPS، webfiltering، antispam و Antivirus.

در صورتی که لایسنس فورتی گیت مورد نیاز سازمان خود را از شرکت های معتبر و نمایندگی فورتی نت دریافت نمودید، حال قادر به دریافت به روز رسانی روزانه و لحظه ای از FortiGuard می باشید. البته پیچیدگی های این موضوع را نیز باید مد نظر قرار داد. زیرا به دلیل وجود تحریم ها و عدم امکان دریافت به روز رسانی از کشور ایران، می بایست جهت دریافت لایسنس فورتی گیت از یک تانل امن استفاده نمود. قابل ذکر است هر گونه قصور در این مورد، منجر به بلاک شدن دستگاه مورد نظر می گردد. بنابراین پیشنهاد شرکت ستاک فناوری ویرا، در این خصوص، دریافت راهنمایی و مشاوره از کارشناسان فنی می باشد. گفتنی است این شرکت با توجه به فعالیت و تجربه چندین ساله خود، اقدام به ارائه انواع لایسنس های محصولات فورتی نت، همراه با تضمین عدم بلاک شدن می نماید.